[ad_1]

Van valami rosszabb, mint a fapados légitársaságok késése és járattörlése, és ilyenkor egy egész rendszer összeomlik. Rémálommá vált Southwest Airlines légitársasággal utazva a karácsonyi időszakban még több százezer utas útja bizonytalan, sokan külföldön is rekedtek. Azok a magyarok is érintettek lehetnek, akik Hawaiin vagy valahol Amerikában nyaralnak.

Az Amerikai Egyesült Államokat fagyos hőmérséklettel és heves havazással sújtó hevesebb téli viharok sok járat törlését tették szükségessé, de ennek ellenére a légitársaságok többsége helyt tudott állni a kihíváson. – jelentette eTurbonews.

A Southwest Airlines viszont valamiért több késést és járattörlést jelentett be, mint bármelyik légitársaság, hálózatukat annyira leterhelték, hogy még a tökéletes hawaii időjárásban is törölték járataikat.

A Southwest Airlines december 31-ig minden egyes járatát törölte a légitársaság által kiszolgált összes dél-kaliforniai repülőtérről, beleértve Los Angeles, Burbank, Ontario és San Diego repülőtereit is.

A Southwest Airlines honlapján minden járat töröltként szerepel.

Mi a teendő, ha van helye a Southwest Airlines járatán? Amerikában mások a fogyasztóvédelmi szabályok, mint Európában, de a légitársaságok még itt is nagyon könnyen és túlzottan hivatkozhatnak a szélsőséges időjárásra, ami azt jelenti, hogy semmilyen kártérítési kötelezettség nem terheli őket.

Ha valakit érint a jelenlegi helyzet, és nem akarja lemondani a nyaralását vagy utazását, akkor valószínűleg a legjobb megoldás, ha azonnal új jegyet vásárol alternatív légitársaságoknál, hogy legalább az utazás megtörténhessen és ne legyen vissza nem térítendő ára. szállodai költségek. Ha ezek a költségek rugalmasak, vagy ha az utazása lemondható, és nem talál másik repülőjegyet elfogadható áron, akkor érdemes megfontolni, hogy mindezt kifizesse.

Egy későbbi időpontban a fogyasztóvédelmi szervezetek szerint a Southwest Airlines vagy a megfelelő fedezetű utasbiztosítás fedezheti a Southwest Airlines jegy árát. Az alternatív légitársaságok árai a kereslettel együtt emelkednek, ezért az időzítés kritikus.

Továbbra is nagy számú hívást és közösségi megkeresést tapasztalunk. Kérjük, ellenőrizze repülési állapotát, és fedezze fel az önkiszolgáló lehetőségeket itt:

ez volt az egyetlen üzenet a SouthWestAirlines Twitter-oldalán hétfőn kora reggel, igazán bőbeszédű.

December 26-án egyedül a Southwest Airlines adta a törölt járatok 50%-át világszerte.

A Southwest Airlines összeomlása és járattörlése elfogadhatatlan

Az Egyesült Államok Közlekedési Minisztériuma is megszólalt az ügyben, szerintük a Southwest légitársaság járattörlési és késési aránya.elfogadhatatlan„.

A chicagói vagy dallasi poggyászkiadónál káosz uralkodott az elveszett csomagok miatt. A beszámolók szerint egyes repülőtereken „kilométeres” sorok alakultak ki a légitársaság jegypénztárai előtt.

A Southwest Airlines szerint az éjszaka hőse az Oaklandből Los Angelesbe tartó járaton egy volt légiutas-kísérő volt, aki az élő személyzet tagja helyett beugrott. Kíváncsi vagyok, mit szól ehhez a légiirányító…

A járat nem tudott felszállni, mert az egyik légiutas-kísérő hiányzott, túl kevés volt a személyzet tagja. Egy utas, aki korábban légiutas-kísérő volt, átvette a munkát, és a járat felszállt.

A World Tourism Network Aviation Interest Group szakértői és más légiközlekedési szakértők arra kérték Pete Buttigieg amerikai közlekedési minisztert, hogy kötelezze az amerikai légitársaságokat, hogy kössenek interline megállapodást más amerikai légitársaságokkal annak érdekében, hogy az utasokat átfoglalhassák a versenytárs légitársaságoknál a szabálytalan működés során.

Továbbra is bizonytalan a légi közlekedés helyzete az Egyesült Államokban. Azoknak az utasoknak, akiknek jegyük a Southwest Airlines járataira az év végéig foglalt, azt tanácsoljuk, hogy lehetőség szerint fontolják meg az autóbérlést, vagy keressenek alternatív közlekedési lehetőségeket.

December 26-án a Southwest Airlines csak több órás tanácskozás után adott ki sajtóközleményt az incidensről.

A bocsánatkérés természete mindenképpen figyelemre méltó. A felelősséget vállalják, más kérdés, hogy ez a pénzügyi szférában is megjelenik-e, de a szavak szintjén szerintem megfelelőnek tűnik a kommunikáció.

A Southwest Airlines azon dolgozik, hogy leküzdje a működési kihívásokat:
Az az egész hálózatunkat érinti
Ő, A napokig tartó extrém téli időjárás, a folyamatos kihívások jelentős, elfogadhatatlan mértékben érintik Ügyfeleinket és Munkatársainkat.

Őszinte bocsánatkérésünk ezért még csak most kezdődik.

A biztonság előtérbe helyezésével azon dolgozunk, hogy sürgősen orvosoljuk a széles körben elterjedt fennakadást a légitársaság egyensúlyának helyreállításával, valamint személyzetünk és flottánk átcsoportosításával, hogy végső soron a legjobban szolgálhassuk mindazokat, akik velünk utaznak.

Teljes személyzettel rendelkeztünk, és felkészültünk a közelgő ünnepi hétvégére, mivel a zord időjárás végigsöpört az egész kontinensen, és a Southwest a legnagyobb légi fuvarozó az Egyesült Államok 25 legnépszerűbb úti célja közül 23-ban. Ezek az üzemi körülmények olyan mértékű és nagyságrendű napi változtatásokat kényszerítettek ki repülési menetrendünkben, hogy csapatunk továbbra is minden eszközt bevet a légitársaság kapacitásainak helyreállítására.

Ez a jelenlegi biztonságot első helyen végzett munka szándékos, folyamatos, és szükséges a normál megbízhatósághoz való visszatéréshez, amely minimalizálja az utolsó pillanatban jelentkező kellemetlenségeket. Mivel továbbra is dolgozunk működésünk visszaállításán, úgy döntöttünk, hogy csökkentett menetrend szerint üzemelünk, és a következő napokban csak a menetrendünk egyharmadát repüljük. Azon dolgozunk, hogy elérjük azokat az ügyfeleket, akiknek utazási tervei megváltoznak, hogy konkrét információkat és elérhető lehetőségeket kínálhassunk, amelyek szintén elérhetők a Southwest.com/traveldisruption oldalon.

Az ünnepi szezonra kijelölt munkatársaink és legénységünk minden tagja szolgálatban van. Ezért több mint hálásak vagyunk. Közös célunk, hogy minden egyes ügyfelünkről az általunk ismert vendégszeretettel és szívvel gondoskodjunk.

A másik oldalon pedig azon dolgozunk, hogy a cserbenhagyottak, köztük az alkalmazottaink helyzete megfelelő legyen.

A Southwest alkalmazottainak közös célja, hogy minden egyes Ügyfélről gondoskodjanak, mivel nem érdekük nagyobb, mint a végső biztonság. Tudomásul vesszük, hogy nem tettünk eleget kötelezettségünknek, és őszintén elnézést kérünk.